Güvenliğiniz için Çağrı Merkezi aracılığıyla bize ulaştığınızda aşağıdaki konularda dikkatli olmalısınız.
Çağrı merkezi güvenliği müşterilerimizin bilgilerinin ve hassas verilerin korunması gerekliliği nedeniyle çok önemli. Anadolubank Çağrı Merkezimiz, müşteri gizliliğini sağlayarak kötü niyetli kişilerin veya kurumların bu bilgilere erişimini engellemek için çalışır. Ayrıca, güvenlik önlemleri, sahtekârlık, dolandırıcılık veya veri ihlalleri gibi riskleri azaltır. Bizim için müşterilerimizn güvenliği ve memnuniyeti ön plandadır.
Anadolubank Çağrı Merkezi’ne 7/24 ulaşabilirsiniz.
Anadolubank Çağrı Merkezimize 0 850 222 55 50 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz.
Anadolubank Çağrı Merkezimiz üzerinden adres, telefon, e-posta adresi gibi kişisel bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Cep telefonu güncellemeleri için şubelerimizi ziyaret edebilirsiniz.
Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayarak iletişim bilgilerinizi güvenli bir şekilde güncelleyebilir, Anadolubank Mobil üzerinden de Adres ve Telefon Bilgileri’ni tıklayarak değişikliklerinizi kaydedebilirsiniz. Cep telefonu güncellemeleri için şubelerimizi ziyaret edebilirsiniz.
Anadolubank Çağrı Merkezi'ne yurt dışından +90 0 850 222 55 50'yi arayarak ulaşabilirsiniz.
Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.
Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.