Dijitale Özel Hoş geldin Faizi ile Renkli Hesap açın, kazanmaya hemen başlayın!

Güvenlik

Çağrı Merkezi Güvenlik Politikamız

Güvenliğiniz için Çağrı Merkezi aracılığıyla bize ulaştığınızda aşağıdaki konularda dikkatli olmalısınız.

  • 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezi ile yaptığımız tüm görüşmeler kaydedilmektedir
  • Müşteri temsilcisi ile yaptığınız işlemlerde müşteri güvenliği açısından özel soru yanıtlarınızın bazı harfleri sorulacaktır.
  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyiniz.
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz. Numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz.
  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olunuz.
Çağrı Merkezi Güvenlik Politikamız
  • Çağrı merkezimizi arayıp, şifre tuşlayarak yaptığınız işlemlerde, şifrenizi telefonunuz tuşlarını kullanarak girdiğinizde şifrenizi sizden başka birinin duyma görme olasılığı kalmaz.
  • Telefon ile işlem yaparken şifrenizi telefon ile tuşlayarak girmeniz istenecektir.
  • Şifrelerinizin sözlü veya yazılı olarak talep edilmesi durumunda kesinlikle bilgi vermeyiniz. Şifrelerinizi herhangi bir yere yazmayınız, cüzdanınızda bulundurmayınız.
Çağrı Merkezi Güvenliği Neden Önemlidir?

Çağrı merkezi güvenliği müşterilerimizin bilgilerinin ve hassas verilerin korunması gerekliliği nedeniyle çok önemli. Anadolubank Çağrı Merkezimiz, müşteri gizliliğini sağlayarak kötü niyetli kişilerin veya kurumların bu bilgilere erişimini engellemek için çalışır. Ayrıca, güvenlik önlemleri, sahtekârlık, dolandırıcılık veya veri ihlalleri gibi riskleri azaltır. Bizim için müşterilerimizn güvenliği ve memnuniyeti ön plandadır.

Çağrı Merkezi Çalışma Saatleri Nedir?

Anadolubank Çağrı Merkezi’ne 7/24 ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Güvenliğine Nasıl Ulaşabilirim?

Anadolubank Çağrı Merkezimize 0 850 222 55 50 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz.

Kişisel Bilgilerimde Yanlışlık veya Eksiklik Olduğu için İşlem Yapamıyorum Ne Yapmalıyım?

Anadolubank Çağrı Merkezimiz üzerinden adres, telefon, e-posta adresi gibi kişisel bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Cep telefonu güncellemeleri için şubelerimizi ziyaret edebilirsiniz.

İletişim Bilgilerimi Güvenli Bir Şekilde Nasıl Güncelleyebilirim?

Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayarak iletişim bilgilerinizi güvenli bir şekilde güncelleyebilir, Anadolubank Mobil üzerinden de Adres ve Telefon Bilgileri’ni tıklayarak değişikliklerinizi kaydedebilirsiniz. Cep telefonu güncellemeleri için şubelerimizi ziyaret edebilirsiniz.

Yurt dışından Anadolubank Çağrı Merkezi’ne Nasıl Ulaşabilirim?

Anadolubank Çağrı Merkezi'ne yurt dışından +90 0 850 222 55 50'yi arayarak ulaşabilirsiniz.

Sürdürmek istediğimiz
çok şey var

Gelecek için de anadolubank sürdürülebilirlik Detaylı Bilgi
Sürdürülebilirlik Yaklaşımımız anadolubank sürdürülebilirlik

Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.

Sürdürülebilirlik Faaliyetlerimiz anadolubank sürdürülebilirlik

Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.

Anadolubank logo

Anadolubank QR