Operatör değişikliği nedeni ile SIM kartınızda oluşan blokenin kaldırılması için 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
Sistemde kayıtlı telefon numaranızın değişikliği için en yakın şubemize başvurabilirsiniz.
Başvurular şubelerimizden yapılmaktadır. Başvuru yapmak için en yakın şubemize başvurabilirsiniz. Anadolubank şube listesine ulaşmak için tıklayınız.
Başvuruyu yaptığınız şubeden öğrenebilirsiniz. Anadolubank şube iletişim bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.
Destek paketimizin hakkında detaylı bilgiyi şubenizden veya www.anadolubank.com.tr’den alabilirsiniz. Anadolubank şube iletişim bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.
Vade sonu tarihinde İnternet/Mobil Şube'den kapatabilirsiniz. Vade sonu tarihi dışında ise şubelerimiz sizlere yardımcı olacaklardır.
Banka kartı ile günlük alışveriş limiti 5.000 TL’dir. Münferit olarak müşteri talebine istinaden günlük işlem limiti arttırılmaktadır.
Banka kartınıza tanımlı hesabın kontrolü için 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayarak ekstre kesim tarihinizi değiştirebilirsiniz.
Hesap hareketlerinizin dökümünü internet şubeden görüntüleyebilir, arzu ederseniz e-posta adresinize gönderebilirsiniz.
Kazandığınız World puanlar sadece alışverişte kullanılabilir.
Kazandığınız Worldpuanlar sıfırlanmaz.
Ekstre gönderim adresinizin kontrolü ve ekstrenizin e-posta/faks/sms ile gönderimi için 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
Business Kart ile vergi ödemesi yapabilirsiniz.
POS rulosunu şubenizden talep edebilirsiniz.
0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
Bankamızın şu an için sonradan taksitlendirme uygulaması bulunmuyor.
Bireysel müşterimiz olup Banka/kredi kartınız var ise www.anadolubank.com.tr üzerinden “başvuru ve parola işlemleri” menüsünden kolaylıkla yapabilirsiniz. Mevcutta kartınız yoksa şubenizden başvurunuzu iletebilirsiniz.
Şubenizden talebinizi iletebilirsiniz.
Banka/kredi kartınız var ise www.anadolubank.com.tr üzerinden “Başvuru ve Parola İşlemleri” menüsünden ‘Parolamı unuttum/bloke ettim’ seçeneğinden kolaylıkla blokenizi kaldırabilirsiniz ya da 0850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
0850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.
Sadece Anadolubank ve Yapı Kredi POS cihazlarında kullanabilirsiniz.
0850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz ya da internet/mobil şubemizden talebinizi iletebilirsiniz.
Kayıtlı cep telefonunuzdan “SIFRE boşluk 4 haneli belirleyeceğiniz şifre boşluk kartınızın son 6 hanesi boşluk CVV kodu” yazılarak, 4345’e SMS gönderebilir ya da 0850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsini
Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.
Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.