Havale ve EFT işlemi genellikle işlendiği anda iptal edilemez. İşlemi gerçekleştirdikten sonra iptal talebinin yapılabilmesi için şubenizle görüşebilirsiniz. İleri tarihli bir EFT işlemi yaptıysanız, bu işlemi Anadolubank Mobil veya İnternet Şube üzerinden iptal edebilirsiniz.
Anadolubank Mobil ve İnternet Şube üzerinden döviz alım satım işlemlerinizi yapabilir, günlük döviz kuru bilgilerini takip edebilirsiniz.
Anadolubank hesaplarınızda bulunan bakiyenizi Anadolubank Mobil ve İnternet Şube üzerinden öğrenebilir, dilerseniz banka kartınızla Anadolubank ATM’nizden de bakiye sorgulama işleminizi yapabilirsiniz.
Kredi kartı borcu ödeme süresi, kartınızın kesim tarihinden itibaren belirli bir süre sonradır. Genellikle son ödeme tarihi olarak bilinir. Bu tarihi, kredi kartı başvurunuz esnasında seçebilir ve ekstrenizde görebilirsiniz.
Kredi kartından nakit avans çekmek, kredi kartınızı bir banka ATM'sinden, internet şubeden, çağrı merkezinden veya şubeden kullanarak nakit para çekmek demektir. Faiz genellikle çekilen nakit tutarın ilk gününden itibaren hesaplanmaya başlar. Nakit Avans faiz oranı aylık olarak %4,02 olarak belirlenmiştir. Ayrıntılı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.
Hesap kesim tarihi, kredi kartı ekstresinin düzenlendiği ve dönemsel işlemlerin toplandığı tarihtir. Hesap kesim tarihini değiştirmek isterseniz, Anadolubank Müşteri Hizmetleri’ni 0850 222 5550 no’lu telefondan arayabilirsiniz. İnternet/mobil şubeden ekstre kesim tarihi değişikliği yapabilirsiniz.
Kredi kartınızı internet alışverişine kapatmak için Anadolubank Mobil veya İnternet Şube üzerinden işlem yapabilirsiniz. Anadolubank Müşteri Hizmetleri’ni 0850 222 5550 no’lu telefondan arayabilirsiniz Daha sonra kartınızı yeniden online alışverişe açabilirsiniz.
Kart limiti, kredi kartınızın harcama yapabileceğiniz toplam tutarını belirtir. Kullanılabilir kart limiti ise, kart limitinden şu an için kullanılmış olan miktarı çıkardığınızda elde edilen miktarı ifade eder. Yani kullanılabilir kart limiti, kredi kartınızda henüz harcamadığınız miktarı gösterir.
Kredi kartı ekstresi, bir belge veya elektronik olarak sunulan bir rapordur. Bu rapor, belirli bir dönemde yapılan kredi kartı işlemlerini, harcamaları, ödemeleri ve hesap bakiyelerini içerir. Kredi kartı ekstrenize Anadolubank Mobil veya İnternet Şube üzerinden ulaşabilirsiniz.
Anadolubank günlük EFT limitleri 5.00 TL (banka alt limiti) ile 500.000 TL (banka üst limiti) şeklindedir. Günlük EFT limit yükseltme işlemi ile ilgili şubenizle görüşebilirsiniz.
Ek kart, ana kredi kartı hesabınıza bağlı olarak verilen ekstra bir karttır. Bu kartı ailenizden veya yakınlarınızdan birine verebilirsiniz. Anadolubank kredi kartınıza ek kart çıkarmak için ya da Anadolubank şubelerini ziyaret edebilirsiniz.
Banka kartınızı internet alışverişine açmak için Anadolubank Mobil veya İnternet Şube üzerinden ilgili yönlendirmeleri takip edebilirsiniz. Anadolubank Müşteri Hizmetleri’ni 0850 222 5550 no’lu telefondan arayabilirsiniz
Vadesiz döviz hesabınızdaki hareketleri Anadolubank Mobil veya İnternet Şube üzerinden görüntüleyebilirsiniz.
Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.
Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.