Resmi web sitemiz olan anadolubank.com.tr’ye girip, sağ üstte yer alan İnternet Şubesi alanına tıklamanız ve Bireysel ya da Kurumsal kullanıcı seçimi yapmanız yeterlidir.
Bireysel ve kurumsal segment kullanıcılarımız, İnternet Şube başvurularını şubelerimiz aracılığıyla gerçekleştirebilirler.
Ek olarak, herhangi bir Anadolubank banka kartı/kredi kartına sahip müşterilerimiz İnternet Şube giriş sayfasında yer alan ‘Parolamı unuttum/bilmiyorum’ alanına tıklayarak da başvurularını yapabilirler.
Bireysel müşterilerin kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını, kurumsal kullanıcıların ise şirket kodu, kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını girmesi ve yönlendirmeleri takip etmesi yeterlidir.
Müşterimiz, Anadolubank Mobil’i aktif olarak kullanmıyorsa İnternet Şube girişlerinde kendisine bir SMS OTP gönderilir. İlgili alana, kendisine gönderilmiş şifreyi girmesi giriş yapması için yeterli olacaktır.
Müşterimiz, Anadolubank Mobil’i aktif olarak kullanıyorsa İnternet Şube girişlerinde kendisine Anadolubank Mobil uygulaması üzerinden bir anlık bildirim gönderilir ve giriş işlemini tamamlayabilmesi için bu anlık bildirimi onaylaması beklenir. Bu akış, aktif Anadolubank Mobil kullanıcıları için yasal bir zorunluluktur.
İnternet Şube giriş ekranında giriş butonunun hemen altında yer alan “Parolamı unuttum/bilmiyorum” butonuna tıklanarak yönlendirmelerin takip edilmesi yeterlidir.
İşlem listesine ulaşmak için tıklayınız.
İşlem limitleri listesine ulaşmak için İnternet Şube kanalı altındaki İşlem Limitleri sayfasını ziyaret ediniz.
Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.
Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.